امین ابوالفتح، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و ویدیو عبدالکریم حسن در آستانه جدایی از پرسپولیس علی آزادمنش در لیست خرید استقلال؟ حجازی: مشکلی برای حضور در استقلال ندارم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا + عکس مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها از استقلال برای از دست دادن حردانی | صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود تلاش استقلال برای ناکام گذاشتن پرسپولیس در جذب علیپور استقلال هفته آینده مسافر می‌شود ادعای استقلال: هیچ امکانات ویژه‌ای به رضاییان ندادیم! ماجرای عجیب کلیپ معارفه طارمی در صفحه اینتر+ ویدیو ایوب العمود، بازیکن جدید پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم ها ویدئو | ام‌باپه قراردادش را با رئال مادرید امضا کرد درویش لبه پرتگاه| مدیرعامل پرسپولیس کنار می‌رود؟ سید حسین حسینی در کنار مداح معروف+عکس حمله سروش رفیعی به بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر پایان حضور بیرانوند در پرسپولیس| سلام بیرو از تبریز! عارف غلامی یاغی می‌شود؟ تیر حمید مطهری به سنگ خورد
سرخط خبرها

برنامه روز نخست هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال| رویارویی سپاهان و تراکتور با نفتی‌ها

  • کد خبر: ۹۸۸۹۲
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
برنامه روز نخست هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال| رویارویی سپاهان و تراکتور با نفتی‌ها
هفته هفدهم لیگ‌برتر بعد از وقفه‌ای بیست‌روزه از امروز شروع می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته هفدهم لیگ‌برتر فوتبال ایران بعد از وقفه‌ای سه‌هفته‌ای از امروز با برگزاری سه مسابقه شروع می‌شود. در بازی‌های امروز تیم سپاهان که یکی از مدعیان لیگ محسوب می‌شود، باید در خانه از نفت مسجد سلیمان پذیرایی کند و تراکتور برای خروج از بحران باید به مهمانی صنعت نفت آبادان برود. نماینده مشهد هم از همین امروز باید تلاشش را برای بقا شروع کند و در خانه سه امتیاز بازی با مس را به‌نام خودش ثبت کند.

سپاهان - نفت مسجد سلیمان| ساعت۱۵

شاگردان محرم نویدکیا در نیم‌فصل اول نتوانستند رضایت کامل هواداران را جلب کنند و به همین دلیل در بازار نقل‌وانتقالات با خرید ستاره‌هایی، چون میلاد جهانی، رشید مظاهری و سعید صادقی نشان دادند برای ادامه لیگ برنامه‌های ویژه‌ای دارند. البته کار نویدکیا حتی تا استعفا از هدایت طلایی‌پوشان هم پیش رفت، اما درنهایت مدیران کارخانه فولاد تصمیم گرفتند این سرمایه بومی را حفظ کنند.

سپاهانی‌ها در شرایطی به‌مصاف نفت مسجد سلیمان می‌روند که در هفته شانزدهم مقابل مس رفسنجان با نتیجه ۳ بر ۱ شکست خوردند تا با ازدست‌دادن سه امتیاز باارزش دیگر، فاصله شان با صدر جدول به ۹ امتیاز برسد و شانس این تیم برای قهرمانی کم‌رنگ‌تر از قبل شود. سپاهان در شانزده بازی قبلی‌اش ۹ برد، دو تساوی و پنج شکست به‌دست آورده است و با ۲۹ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

در آن‌سو، نفت مسجد سلیمان در هفته شانزدهم مقابل پیکان شکست خورد و به رده پانزدهم جدول سقوط کرد. نفتی‌ها از شانزده بازی قبلی‌شان فقط دو برد به‌دست آورده‌اند و با کسب پنج تساوی و ۹ شکست، یازده‌امتیازی‌اند و در رده پانزدهم جدول ایستاده‌اند. همه این نتایج باعث شد فراز کمالوند پیش از پایان نیم‌فصل جایش را به محمود فکری بدهد. سرمربی سابق استقلال، به‌دلیل صادرنشدن کارتش، در بازی قبلی نفتی‌ها حاضر نشد و حالا باید در دومین گام به‌مصاف یکی از قدرت‌های فوتبال ایران برود.

صنعت نفت آبادان - تراکتور| ساعت۱۶

هر دو تیم از وضعیت آرمانی‌شان دورند و جایگاهشان در جدول هم این نکته را تأیید می‌کند. صنعت نفت که دو فصل قبل از تیم‌های خوب لیگ بود، حالا با ۲۲ امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار دارد، اما اوضاع برای تراکتوری‌ها وخیم‌تر از حریف است. پرشور‌های تبریزی شش هفته‌ای می‌شود که رنگ برد را ندیده‌اند و با چهارده امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارند. البته به‌نظر می‌رسد سریال تیره‌روزی‌های تراکتور هنوز هم ادامه دارد. شنیده می‌شود پیمان بابایی، هادی محمدی، شاهین ثاقبی و سامان نریمان‌جهان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و آن‌ها نمی‌توانند تیم تراکتور را در این بازی همراهی کنند.

به این جمع عبدا... حسینی را هم باید اضافه کرد که به‌دلیل محرومیت از فهرست این تیم برای جدال با صنعت نفت کنار گذاشته شده است. تیم فوتبال تراکتور در بازار نقل‌وانتقالات زمستانی مهدی کیانی و نادر محمدی را جذب کرد. البته پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه تراکتور به‌دلیل محکومیت در پرونده شکایت منصوریان بسته شده است و این تیم تبریزی نمی‌تواند قرارداد بازیکنان جدیدش را ثبت و از آن‌ها در بازی هفته هفدهم لیگ‌برتر فوتبال استفاده کند. اتفاقی که باتوجه‌به حضور منصوریان روی نیمکت صنعت نفت، جذابیت‌های این بازی را بیشتر از قبل می‌کند. تیم میزبان هم به‌واسطه روند خوبی که در بازی‌های آخرش گرفته، امیدوار است از بازی امروز دست پر خارج شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->